perjantai 12. huhtikuuta 2013

Taas jämistelemään! :)

Esittely kuului näin:

Olen mukana Jämäblogissa nyt muistaakseni kolmatta kertaa. :) Pari (?) ensimmäistä vuotta tyydyin seuraamaan sivusta, kun jämistelyt olivat jo alkaneet ennen kuin pääsin edes ajattelemaan ilmoittautumista.

Minulla on monta pahvilaatikollista mummolta perittyjä, erilaisia jämälankoja. Ne ovat kuitenkin niin ihania, että hamsterina en meinaa raaskia siirtyä haaveilusta kulutukseen, joten jämistelyjen kokonaismärä ei ole ikinä päätä huimannut! :D

Minulla on käsityöaiheinen blogi langanloput.blogspot.fi, mutta sen päivittämisessä on ollut vaihtelevaa menestystä. Syytä tähän voi päätellä kurkkaamalla eläinblogiini anemoness.blogspot.fi. ;D Eläimet siis ovat pääasiallinen harrastukseni; pikkueläinten hoito, koirien agility ja muu koulutus, mutta näyttelyissäkin tulee käytyä jonkin verran, ja siten eläinrakkaan käsityöihmisen harrastuksiin kuuluu tottakai myös trimmaus. :) Ja eikös se ole sanomattakin selvää, että käsityö- ja eläinharrastukseen kuuluu erottamattomasti myös valokuvaus? Ja netissä kuluu lisäksi aivan liikaa aikaa... :P

Olen koulutukseltani pukuompelija ja nuoriso- ja vapaa-ajanohjaaja. Olen kuntouttavassa työtoiminnassa, käsitöitä näperrellen, Junki-työpajalla.

Löysin muuten netistä pari kivaa vinkkiä:



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti